{M^E} Malibu Elite {M^E}
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum {M^E} Malibu Elite {M^E} Strona Główna
->
Klanowki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Multi Theft Auto
----------------
Ogólnie
Ciekawostki
Malibu Elite
----------------
Newsy
Ekipa
Klanowki
Rekrutacja
Zagraj z nami!
Inne
----------------
Pomoc
Offtopic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
SovieT
Wysłany: Śro 13:46, 05 Lip 2006
Temat postu: >>>>> Zasady Klanówek/Clanwar rules
Zasady klanówek
Jeżeli chcesz zagrać klanówke musisz akceptowac ponizsze zasady gry !.
Za zgoda obu klanów zmiany w zasadach dozwolone.
OGÓLNE:
-
zero
cheatów, modów, glinchów !
-
zero
carkilli (z wyjštkiem TeamDeathmatchu gdzie jest on dozwolony)
-
zero
helikilli
-
zero
car damage (trącanie autem) [wyjątek: TeamDeathmatch]
- 3 rundy: atak bazy, obrona bazy, TDM (TeamDeathMatch) - TDM odbedzie sie na Starfish !
- wszystkie 3 rundy musza zostac rozegrane, jeżeli jedna z drużyn zrezygnuje
z 3 rundy bo np przegrała obie pierwsze (2:0), to poddajšc sie jest 3:0 lub 2:0 zależ od woli naszej
- Zwis/Pop-up/Time-out w czasie rundy = odpadasz z rundy (Time out nie w walce: mozesz grac dalej)
- każdy gracz ma tylko 1 zycie w danej rundzie
- po śmierci w danej rundzie MUSISZ wziaść spectatora
- postać:
VCC
(swat) zabroniony z wyjątkiem TDM
- po zakończonej rundzie wszyscy którzy przeżyli wpisują /kill
- runda zaczyna sie TYLKO I WYŁĄCZNIE gdy obie drużyny będą gotowe do gry
- helidamage dozwolony
- w przypdaku
helikilla
: 1 helikill to heklikiller out a zabity respawn
- w przypadku podwojnego helikilla - druzyna helikiilera przegrywa runde
- frame limiter ma byc Włączony/On
- ostatnia osoba, która dostanie crasha, errora, timeouta = out
PICKUPY
(podnoszenie dóbr z ziemi, znajdywanie broni):
- dozwolone pickup broni:
~
police shotgun
-
HP
pickup jest dozwolony
- w czasie rundy jak zabijesz przeciwnika, lub gracz Twojego klanu zginie, mozesz wziasć co tylko zechcesz z jego pozostałosci
-
ARMOR
pickup jest niedozwolony
BAZY:
- baza nie moze posiadac wejscia graficznego co by utrudnialo gre
- baza musi byc dostepna pieszo (z buta)
- przynajmniej jeden gracz z druzyny broniacej musi zostac w bazie
(Ctrl+c, Ctrl+v @ vcr.pl)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin