SovieT
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:46, 05 Lip 2006 Temat postu: >>>>> Zasady Klanówek/Clanwar rules |
|
|
Zasady klanówek
Jeżeli chcesz zagrać klanówke musisz akceptowac ponizsze zasady gry !.
Za zgoda obu klanów zmiany w zasadach dozwolone.
OGÓLNE:
- zero cheatów, modów, glinchów !
- zero carkilli (z wyjštkiem TeamDeathmatchu gdzie jest on dozwolony)
- zero helikilli
- zero car damage (trącanie autem) [wyjątek: TeamDeathmatch]
- 3 rundy: atak bazy, obrona bazy, TDM (TeamDeathMatch) - TDM odbedzie sie na Starfish !
- wszystkie 3 rundy musza zostac rozegrane, jeżeli jedna z drużyn zrezygnuje
z 3 rundy bo np przegrała obie pierwsze (2:0), to poddajšc sie jest 3:0 lub 2:0 zależ od woli naszej
- Zwis/Pop-up/Time-out w czasie rundy = odpadasz z rundy (Time out nie w walce: mozesz grac dalej)
- każdy gracz ma tylko 1 zycie w danej rundzie
- po śmierci w danej rundzie MUSISZ wziaść spectatora
- postać: VCC (swat) zabroniony z wyjątkiem TDM
- po zakończonej rundzie wszyscy którzy przeżyli wpisują /kill
- runda zaczyna sie TYLKO I WYŁĄCZNIE gdy obie drużyny będą gotowe do gry
- helidamage dozwolony
- w przypdaku helikilla: 1 helikill to heklikiller out a zabity respawn
- w przypadku podwojnego helikilla - druzyna helikiilera przegrywa runde
- frame limiter ma byc Włączony/On
- ostatnia osoba, która dostanie crasha, errora, timeouta = out
PICKUPY (podnoszenie dóbr z ziemi, znajdywanie broni):
- dozwolone pickup broni:
~ police shotgun
- HP pickup jest dozwolony
- w czasie rundy jak zabijesz przeciwnika, lub gracz Twojego klanu zginie, mozesz wziasć co tylko zechcesz z jego pozostałosci
- ARMOR pickup jest niedozwolony
BAZY:
- baza nie moze posiadac wejscia graficznego co by utrudnialo gre
- baza musi byc dostepna pieszo (z buta)
- przynajmniej jeden gracz z druzyny broniacej musi zostac w bazie
(Ctrl+c, Ctrl+v @ vcr.pl)
Post został pochwalony 0 razy
|
|